Hallo allemaal,
Wij zijn de jongeren van de jeugdclubs Lighthouse en Fuel. Samen willen wij ons inzetten voor de Stichting Embrace die hulp en steun verleent in Hongarije. Aangezien wij helaas nog net te jong zijn om met de jongerenreis mee te kunnen, willen wij graag op een andere manier ons steentje bijdragen, namelijk door het verzamelen en vullen van tassen met daarin de nodige spullen, die Stichting Embrace goed kan gebruiken voor de hulpverlening. Uiteraard zouden we graag zo veel mogelijk gevulde tassen willen verzamelen en we kunnen uw hulp hier dan ook goed bij gebruiken.
Hierbij dan ook de oproep voor het vullen van tassen met de nodige spullen voor Stichting Embrace, die op 19 april as. naar Hongarije zullen worden vervoerd. Het gaat met name om:
– Douchespullen
– Schoolspullen (bijv. schriften, pennen, potloden, etuis, etc)
– Gymkleding (zwart broekje en wit shirt, maten voor kleuters en voor 11-12-jarigen)
– (Kaart)spelletjes;
– Meidenspullen; (kan van alles zijn)
Dus mocht u thuis nog spullen hebben liggen die niet meer gebruikt worden, maar nog wel prima bruikbaar zijn, verzamel ze in een tas en lever deze dan bij ons in. Nieuwe spullen mag natuurlijk ook, maar daar bent u uiteraard volledig vrij in. Inleveren van de spullen kan op 2 manieren:
1. De tassen/spullen kunnen op zondag 2 april as. tussen 17:30 en 18:00 uur afgegeven worden in ’t Hofje onder de Toren. Wij zijn daar dan aanwezig om de tassen in ontvangst te nemen.
2. Zowel in de Kruiskerk als de Gasthuiskerk (ontmoetingsruimte) is een doos of krat neergezet alwaar u uw spullen in kunt leggen;
Wij zullen ervoor zorgen dat tassen/spullen op de juiste plek terecht komen voor het transport naar Hongarije. We hopen natuurlijk dat we veel tassen mogen ontvangen. Alvast heel hartelijk bedankt voor uw medewerking. Groeten van de jongeren van Lighthouse en Fuel.