okt
  • Koorkerk, Koorkerkhof 2, Middelburg

Op donderdag 26 oktober sluiten we het seizoen 2023 van het Lange Jan Project af. Er zijn nog diverse activiteiten in de Wandelkerk en de Koorkerk. Om 15.00 uur is er het laatste concert in de reeks miniconcerten. Het duo Piacere, bestaande uit Nathalie de Bree op klarinet en Michiel Kwekkeboom op piano, verzorgen dit laatste concert. Ze spelen werk van Mendelssohn en het stuk Victorian Kitchen dat is ontleend aan een Britse TV serie. In de Wandelkerk is de tentoonstelling van Cobi Boone en Michiel Hermsen te zien. Cobi maakt beelden in steen onder de titel “Stillevens in steen” en Michiel maakt grafisch werk. Een hele mooie combinatie die trouwens op elke werkdag is te bekijken. Deze tentoonstelling wordt na 26 oktober weer ontmanteld. De gastvrouwen en -heren van de koffiehoek staan voor het laatst dit jaar vanaf 12.00 uur weer voor u klaar. Alle informatie is te vinden op www.langejanproject.wordpress.com.12u klaar. Alle informatie is te vinden op www.langejanproject.wordpress.com.