jun
  • donderdag, 13:00 uur
  • donderdag, 16:00 uur
  • Koorkerk, Koorkerkhof 2, Middelburg

Op donderdag 29 juni zijn er weer diverse activiteiten van het Lange Jan Project in de Wandelkerk en de Koorkerk.

In het Meditatief Moment om 13.00 uur gaat Ineke Wijkhuijs – vd Driest in op de Evensongs uit de Anglicaanse traditie. Aan de hand van de liturgie voor de Evensongs gaan we ervaren dat het beluisteren en samen zingen van Engelse kerkmuziek betekenisvol is en verbindend werkt.

Om 15.00 uur is er weer het miniconcert in de Koorkerk. Een half uur mooie muziek om te beluisteren. Dit keer zingt het vrouwenkoor Quodlibet onder leiding van Christian Blaha voor ons.

De beeldententoonstelling van Wil Goed is voor het laatst nog te zien in de Torenvoet en de gastvrouwen en -heren van de koffiehoek zijn vanaf 12.00 uur paraat.
Alle informatie is te vinden op www.langejanproject.wordpress.com.