sep
  • Koorkerk, Koorkerkhof 2, Middelburg

Op donderdag 7 september zijn er diverse activiteiten van het Lange Jan Project in de Wandelkerk en de Koorkerk. Het Meditatief Moment van afgelopen donderdag was de laatste van dit seizoen. In september en oktober gaan we nog door met de tentoonstelling, het miniconcert en de koffiehoek. Om 15.00 uur is er weer het miniconcert in de Koorkerk. De organist Jan-Sjoerd van der Vaart verzorgt een mooi concert met werken van Guilmant, Händel, Fiocco, Couperin, Brahms en Bute. In de Wandelkerk is nog “beelden van ver” van Hetty Begheyn te zien. Stoere figuren, koppen van krijgers, paarden en mensen rond een bron van levend water. De tentoonstelling is nog te zien tot 11 september. De gastvrouwen en -heren van de koffiehoek zijn vanaf 12.00 uur paraat. Vanwege verhuur van de Abdijkerken op 14 september zijn er die dag geen Lange Jan Project activiteiten. Alle informatie is te vinden op www.langejanproject.wordpress.com.