sep
  • donderdag, 15:00 uur
  • donderdag, 16:00 uur
  • Koorkerk, Koorkerkhof 2, Middelburg

Het is september en dat betekent dat er minder activiteiten zijn van het LJP op de donderdag. De wandeling langs kerken en synagoge en ook het meditatief moment zijn afgelopen. Wel kunt u nog naar de tentoonstelling in de torenvoet van de Lange Jan en naar het miniconcert in de Koorkerk. De tentoonstelling ‘Tuin’ van Ronald Mullié, is nog te zien tot 11 september op maandag tot vrijdag van 11.00 tot 17.00 uur en op zaterdag en zondag van 13.00 tot 17.00 uur. Het miniconcert wordt verzorgd door Lenie de Kam en Ankie Kaljouw op piano en panfluit. Aanvang om 15.00 uur. In de koffiehoek staan de medewerkers vanaf 12.00 uur voor u klaar met koffie, thee of iets fris. Meer info op www.langejanproject.wordpress.com .