nov

Wie jarig is viert feest!
Het is feest! De Welkomdiensten in Middelburg vieren haar 50-jarig bestaan. Veel mensen in Middelburg zullen dierbare herinneringen hebben aan de vele bijzondere diensten die jarenlang vanuit de verschillende kerken georganiseerd werden. Nog steeds is er vier keer per jaar een Welkomdienst te bezoeken in de Nieuwe Kerk in Middelburg.
Alle reden om deze mijlpaal te vieren met woorden, muziek, zang en spel! Wij nodigen u/jou dan ook graag uit voor een bijzondere jubileumviering op zondag 19 november in de Nieuwe Kerk. Ds. Paulien Couvée verzorgt de overweging en er is muzikale begeleiding door het combo van de Nieuwe Kerkgemeente. Ook zijn wij blij dat Job van der Wal van ‘Mighty Impulse Movement’ voor een inspirerende bijdrage zal zorgen. We starten om 19.00 uur. Na afloop kunnen we elkaar ontmoeten met koffie/ thee/fris en iets lekkers!
Wij zien uit naar jouw komst op ons verjaardagsfeest!