dec

Deze zondag zal in de morgendienst (9.30 uur) ds. Bert Renkema voorgaan. We luisteren naar de laatste woorden uit de profetie van Maleachi over de dag die komt … brandend als een oven. Die dag zal echter ook de dag zijn waarop de zon zal opgaan voor wie ontzag heeft voor de HEER.

Na de morgendienst is er gelegenheid tot koffiedrinken (verzorgd door wijk 2). Overigens is er ’s ochtends na de kerkdienst óók gelegenheid om samen met gemeenteleden van de andere Middelburgse kerken koffie te drinken in het Hofje, om daar meteen ook maar even de levende kerststal te bezoeken (zie de mededelingen verderop). Keuze volop dus!

De collecten zijn a.s. zondag 18 december voor de diaconie (collecte 1) en de kerk (collecte 2). De diaconale collecte is voor Sta op Zorg.

Liturgie 2022 12 18 Morgen