feb
  • zondag, 09:30 uur
  • zondag, 10:45 uur
  • Gasthuiskerk, Lange Delft 94, Middelburg

Deze zondag gaat in de morgendienst (9.30 uur) onze predikant ds. Bert Renkema voor. Opnieuw zijn we toehoorder bij één van de tafelgesprekken die onze Heiland heeft gevoerd. Deze keer gaat het over de vraag naar de binnenkant van ons leven, n.a.v. Lukas 11,37-44.

Na de morgendienst is er gelegenheid tot koffiedrinken in de Ontmoetingsruimte. Deze wordt verzorgd door wijk 3. Er is tevens gebak bij de koffie t.b.v. het jaarproject.

De collecten zijn a.s. zondag 5 februari voor de diaconie (collecte 1) en de kerk (collecte 2). De diaconale collecte is voor twee projecten in het kader van de hulpverleningszondag. Willianne en Elijah van KEN152 Begeleiding Hiv/aidspatiënten laten hun licht schijnen door onze uiterst kwetsbare naasten in Kenia te verzorgen. De organisatie PNKS weerspiegelt via het project CAM020 Watervoorziening Gods licht heel praktisch, door vijvers aan te leggen in arme Cambodjaanse dorpen zonder water.

Liturgie 2023 02 05 Morgen