• zondag, 09:30 uur
  • zondag, 10:45 uur
  • Gasthuiskerk, Lange Delft 94, Middelburg

Deze zondag gaat in de morgendienst (9.30 uur) ds. Jan Nauta (PKN Middelburg) voor.

Deze zondag is de laatste zondag van het kerkelijk jaar, omdat volgende week de advent begint waarin we gaan uitzien naar kerst. Op deze zogenoemde eeuwigheidszondag staan we in de morgendienst stil bij de broers en zussen die sinds de vorige eeuwigheidszondag (20-11-2022) zijn overleden. De ouderling van dienst, Frans van Langevelde, zal het deel van de dienst leiden waarin we hen gedenken in het midden van de gemeente. Er is daarna ook gelegenheid voor iedereen die iemand wil gedenken die hem of haar lief was en er niet meer is.

Na de morgendienst is er koffiedrinken verzorgd door wijk 3.

De collecten zijn a.s. zondag 26 november voor de diaconie (collecte 1) en de kerk (collecte 2). De diaconale collecte is voor het Jaarproject St Present /Voedselbank.

Liturgie 2023 11 26 Morgendienst