nov

Zondag 13 november zullen we na de dienst voor de eerste keer gezamenlijk koffiedrinken met onze broers en zussen van de Kruiskerk. We werken al sinds 1996 (!) officieel met hen samen. Binnen het jeugdwerk heeft deze samenwerking de meeste concrete vorm gekregen in het gezamenlijke jeugdwerk. We vieren sinds jaren een aantal diensten samen en hebben elkaar in de coronatijd ook geholpen met gezamenlijke diensten. Daarbuiten is er niet zoveel contact, terwijl onze wegen dus regelmatig kruisen. We willen eens per kwartaal een gezamenlijk koffiemoment hebben na afloop van onze diensten. Dit kan nu ook, omdat we de beschikking hebben over het Hofje onder de Toren. Van harte bij u aanbevolen om volgende week (13-11) ook even te blijven hangen na de dienst, maar dan niet in de Ontmoetingsruimte, maar in het Hofje (ingang Koorkerkplein).