jun
  • donderdag, 14:00 uur
  • donderdag, 16:00 uur
  • Koorkerk, Koorkerkhof 2, Middelburg

Op donderdag 27 juni is er in de Koorkerk om 14.00 uur het Meditatief Moment met Daan Los als spreker over het onderwerp “op zoek naar wijsheid met Job”. De muzikale omlijsting is door Kees Borgdorff, piano en Bert Alderliesten, blokfluit. Om 15.00 uur wordt het Miniconcert verzorgd door twee jonge talenten van de Zeeuwse Muziekschool: de pianiste Carmen Mertens en de violist Joost van de Kerkhove. Zij spelen enkele solo stukken van Jacco Lamfers en J.S. Bach en als duo het Vioolconcerto no. 1 in A-mineur van J.B. Accolay.

In de Wandelkerk is voor de laatste week in de torenvoet een expositie te zien van Marijn Kluifhout, een Middelburgse kunstenaar. Vanaf 12.00 uur is de koffiecorner weer open.
Zie voor meer informatie de website van het Lange Jan Project.