• Koorkerk, Koorkerkhof 2, Middelburg

Op donderdag 4 juli zijn er diverse activiteiten van het Lange Jan Project in de Wandelkerk en de Koorkerk. Het Meditatief Moment, dat dit jaar om 14.00 uur begint, wordt verzorgd door Johan de Koning. Het onderwerp is Aristoteles en zijn filosofie. Om 15.00 uur is er een concert door vier musici: Rene Troost (orgel), Jacolien Prinsen (blokfluit), Jeanne Troost (traverso) en Pim Jobse (cello). Ze spelen werken van verschillende componisten uit de 17e en 18e eeuw. Zowel het MM als het miniconcert duurt ca. een half uur en vindt plaats in de Koorkerk.

n de torenvoet van de Lange Jan is de tentoonstelling van Marijn Kluifhout te zien.
Zijn expositie is trouwens op elke werkdag te bekijken en is verlengd tot 1 augustus. De gastvrouwen en -heren van de koffiehoek staan vanaf 12.00 uur voor u klaar met koffie, thee, fris en een versnapering.

Alle informatie is te vinden op www.langejanproject.wordpress.com