jun

Op 9, 10 en 11 juni worden in de Middelburgse jachthaven de Havenfeesten gevierd. Dit jaarlijks terugkerend evenement wordt dit jaar iets groter opgezet: Ook de Loskade zal in gebruik worden genomen door o.a de Koninklijke Marine en de Zeekadetten. Omdat de Loskade dit jaar volop benut wordt, is besloten om wederom een Openlucht kerkdienst te organiseren. Deze zal geleid worden door ds. Stefan Francke. Een bekende naam in het Christelijk leven van Middelburg. Op dit moment is Stefan Francke waterbouwpastor en praatpaal voor baggeraars. Dus dat is een mooie en passende aanvulling voor de zondagse beleving van de Havendagen. De dienst zal zijn op zondag 11 juni om 13.00 uur op de locatie Loskade. U bent van harte uitgenodigd om deze laagdrempelige dienst te bezoeken.
Met vriendelijke groet, Susanne Maes, verbonden aan de Protestants Kerk van Sint Laurens.