Biddag 2024, het eerste jaar zonder kinderdienst.. bedreiging of kans?
Inmiddels kunnen we terugblikken op iets wat we wellicht kunnen duiden als kans.
Een groot team vrijwilligers was hieronder de drijvende kracht, waarvoor ongelofelijk veel dank!
Want je kunt enthousiaste plannen hebben, maar zonder God en zonder een team ben je nergens en komt er helemaal niks van de grond.
We kijken terug op een activiteit waar tenminste ruime animo voor bleek, een punt wat juist lastig was te vinden de afgelopen jaren.. Dankbaarheid dus daarvoor! En ook voor de support van verschillende gemeenteleden, in allerlei leeftijden. Fijn dat jullie er waren voor een praatje, een bakje koffie.. een korte boodschap en verder veel luidruchtigheid. 😉
Welke punten nemen we mee:
– Er ontstonden veel spontane gesprekken bij de voordeur met winkelende mensen die even kwamen kijken of vragen hadden. Daar ligt in het vervolg een kans voor een gastheer/vrouw (of twee) bij de deur!
– De kerk in een ander jasje (niet gelijk gaan zitten maar iets gaan dóen) is anders en behoeft ook wat gewenning.
– Sommige fluitjes zijn iets te schel voor in de kerk, en hoewel alle kids vol overgave meededen, denken we ook nog een beetje aan onze tere trommelvliesjes. 😉
– Ons prachtige gebouw is weer eens multifunctioneel gebleken, en paste prima bij een heel ander concept van samenkomen!
Hartelijke groet, Henriët