Welkom bij de Gasthuiskerk

Welkom op de site van de Christelijke Gereformeerde kerk te Middelburg. De CGK Middelburg is een gastvrije kerkelijke gemeente midden in de historische binnenstad van de Zeeuwse hoofdstad. Onze kerkelijke gemeente is geïnstitueerd in 1936 als kerk binnen het verband van de in Nederland bestaande Christelijke Gereformeerde Kerken.
Meer over ons

Dagelijks woord

• Het is zoals ons altijd is voorgehouden, HEER: zoals u is er geen, er bestaat geen andere god dan u. En wie kan zich meten met Israël, uw volk? Het is het enige volk op aarde waarvoor u zich hebt ingezet om het vrij te kopen en tot uw volk te maken, om zo voor uzelf een naam te vestigen door grootse en indrukwekkende daden: omwille van uw volk, dat u uit Egypte hebt bevrijd, hebt u vreemde volken verdreven. U hebt uw volk Israël voor altijd aan u toegewijd, en u, HEER, bent hun tot God.

1 Kronieken 17:20-22